Magento 2 store development for Apple Premium Partner - iDeal

Scroll down

„iDeal“ yra didžiausias autorizuotų „Apple“ parduotuvių tinklas Lietuvoje, teikiantis ne tik prestižinio prekinio ženklo produktus, bet ir paslaugas: nuo įrenginių remonto, draudimo, garantijų pratęsimo, iki mokymų ir profesionalių konsultacijų.

Puikiai pasaulyje žinomo verslo atstovai savo reputaciją grindžia „Apple Premium Partner“ statusu bei užtikrina visokeriopą kokybę ir apsipirkimo patirtį savo klientams.

Apie projektą

Mūsų partnerystė su UAB iDeal LT prasidėjo dar 2017 metais, kai perėmėme jų senosios elektroninės parduotuvės palaikymą ir vystymą. Viskas prasidėjo nuo vieno konkretaus tikslo: išspręsti Magento1 greitaveikos problemas. Laikui bėgant, bendradarbiavimas peraugo į stiprią ir ilgalaikę partnerystę.

Atsižvelgiant į verslo ir poreikių augimą, per visus šiuos metus, projektas nuolat tobulėjo – buvo sukurta daug papildomų funkcijų, modulių, integracijų, o dizainas buvo atnaujintas ne kartą.

2022-aisiais atėjo laikas esminiams pokyčiams – atnaujinti el. komercijos back-end sistemą.

Pagrindinės užduotys

  • Migracija iš Magento 1 į Magento2. Iš esmės atnaujinti  http://ideal.lt turinio valdymo sistemą, išlaikant egzistuojantį funkcionalumą ir jį papildant nauju.
  • Padidinti el.parduotuvės greitaveiką 15-20%.
  • Modernizuoti esamas trečiųjų šalių integracijas.

Ramūnas Yla
Ramūnas Yla
Projekto vadovas

Šis projektas pasižymėjo keliais iššūkiais tiek komandai, tiek techninių sprendimų priėmimo ir testavimo procese. Nors pasitaikė ir netikėtų posūkių (kaip komandos sudėties pokyčiai, ar nesklandumai projekto finišo tiesiojoje), džiaugiuosi, kad mums pavyko įgyvendinti tikslus, kurių vieningai su komanda siekėme.

Sprendimas

Pasirinkta Magento Commerce (Adobe) turinio valdymo sistema idealiai atitiko pagrindinius kriterijus, nes užtikrino didelį našumą bei turi platų standartinį funkcionalumą.

Numatomas šio projekto gyvavimo laikotarpis yra 5 metai ir daugiau. Iš patirties žinome, kad greiti ir trumpalaikiai sprendimai gali sukelti neigiamų pasekmių ilgalaikėje perspektyvoje, todėl siekiant išvengti didėjančių projekto išlaikymo kaštų, nusprendėme:

  • Visą specializuoto funkcionalumo programinį kodą iš Magento1 perrašyti naujai, laikantis visų Magento2 standartų ir pasiteisinusių praktikų.
  • Diegti tik tokį funkcionalumą, kurio reikia. Visus modulius ir funkcijas sukurti individualiai šiam projektui, išvengiant trečiųjų šalių šablonų.

Ši strategija sukurs mažiau priklausomybių nuo trečiųjų šalių, o tai leis ženkliai sumažinti Magento Commerce atnaujinimams (upgrade) reikalingus resursus ateityje . Taip pat, mažesnis programinio kodo kiekis supaprastins projekto techninę priežiūrą ir pagreitins naujų funkcionalumų diegimą ateityje.

Iššūkis

Atsižvelgiant į el.parduotuvės nenutrūkstamo veikimo poreikį, išsaugojant klientų pasitikėjimą prekiniu ženklu, vienas iš pagrindinių techninių iššūkių buvo duomenų perkėlimas be jokių techninių trikdžių, nepaveikiant vykdomų operacijų ir kitų duomenų.

Įgyvendinti techniniai sprendimai

  • Optimizuotas užsakymo valdymo procesas veikia taip, kad klientui pateikus užsakymą, visos jo vykdymui reikalingos grandys gauna būtiną informaciją.
  • Prisijungimas su “Apple ID” supaprastina ir pagreitina klientų registraciją ir apsipirkimą. Pirkėjas gali pasirinkti nerodyti savo el. pašto adreso ir naudoti Apple sugeneruotą el. pašto adresą.
  • Pilnas Preorder funkcionalumas – specialus užsakymų valdymas, kai produktų nėra sandėlyje, bet pirkėjai gali juos rezervuoti iš anksto.
  • Pirkėjo geolokacijos identifikavimas paskutiniame apsipirkimo žingsnyje, nustatant ribas greitam pristatymui.
  • Padidinta greitaveika bent 20%.
  • Naujosios versijos integracija nesutrikdant senosios versijos veikimo (front-end zero downtime)

Naudotos technologijos

PWA (progressive web app) technologijos pritaikymas, mūsų atžvilgiu, buvo vienas iš geriausių sprendimų siekiant užtikrinti sklandžią lankytojų patirtį ir svetainės greitaveiką. React, Next.JS, GraphQL ir įgyvendinti SSR (Server-Side Rendering) bei kešavimo (cache) sprendimai taip pat turėjo įtakos sklandaus naršymo patirčiai.

Magento 2
Next.js
React
GraphQL
ElasticSearch
Varnish Cache

Pagrindinės integracijos

  • CRM užsakymų ir likučių sinchronizavimas.
  • Sąsaja su dviem kurjerių tarnybomis, įskaitant siuntų lipdukų spausdinimą, kurjerių iškvietimą, sekimo nuorodų siuntimą elektroniniu paštu ir pan.
  • Swedbank Apple Pay mokėjimo metodo įdiegimas.
  • Pirkimas išsimokėtinai: Inbank lizingas, SB lizingas, Smart Deal
  • MailerSend integracija, krepšelio dalijimosi su klientu galimybė
  • Kainų palyginimo platformos, Facebook product feed ir kt.

Sukurtas visiškai naujas funkcionalumas, kuris specialiai skirtas įmonėms ir padeda optimizuoti B2B pardavimus bei buhalterinius procesus. Šis sprendimas sukurtas siekiant palengvinti verslo klientų operacijas, taupyti laiką ir užtikrinti efektyvų valdymą.

Keli iš daugybės įgyvendintų pavyzdžių:

  • Naudotojų paskyrų valdymas. Administratorius gali pridėti arba ištrinti vartotojus, kurie naudos įmonės paskyrą.
  • Kredito limitas. Savo paskyroje įmonės darbuotojai gali matyti koks yra kredito limitas, kiek panaudota/liko. Taip pat galima sekti, kiek dienų turi atidėjimą apmokėjimui už prekes.
  • Mokėjimo būdai. Sukurta galimybė apmokėti visas sąskaitas už įsigytas prekes naudojant elektroninės parduotuvės mokėjimo metodus.
  • Galimybė įmonei pridėti savo individualią produktų kainodarą.
  • Pagal VMI gaires įgyvendintas atvirkštinio PVM (reversed VAT) taikymas. Juridiniai asmenys kainas mato be PVM, o atsiskaitymo lange atvirkštinio PVM skaičiavimas pritaikomas automatiškai.

Liudas Stanevičius
Liudas Stanevičius
Creation vadovas

Po projekto įgyvendinimo, darau prielaidą, kad sėkmę ir pasiektus lūkesčius lėmė ne tik patyrusios komandos darbas, bet ir kliento pasitikėjimas mūsų veiksmais, leidimas rizikuoti tam tikrose situacijose. Svarbus faktorius ir nuosekli komunikacija, užtikrinusi ilgalaikį bendradarbiavimą, kadangi projekto paleidimas – tai tik kelionės pradžia – toliau vystysime ir tobulinsime procesus, užtikrinančius kokybę, greitį ir galutinio vartotojo patirtį. Esame dėkingi už šią patirtį, kurios rezultatu galime didžiuotis visi .

Karolis Navikas
iDeal elektroninės prekybos vadovas

Darbas įgyvendinant projektą buvo išskirtinė patirtis. Komanda atsisakė standartinių sprendimų, demonstruodami iniciatyvų bei novatorišką požiūrį, pasiūlė sprendimus, suderintus su mūsų tikslais. Įsipareigojimas suprasti mūsų unikalius poreikius, sprendimų priėmimas bei efektyvus bendravimas, išskyrė juos iš kitų.

Pilnas kliento atsiliepimas ir projekto vertinimas: https://clutch.co/profile/creation-0#review-2286833

iDeal.lt

Susidomėjote? Aptarkime jūsų projektą

Paskambinkite ar parašykite el. laišką ir mes suplanuosime susitikimą kurio metu aptarsime jūsų projektą ir mūsų idėjas jums.