Magento funkcionalumas
Tai universali bei profesionali atvirojo kodo elektroninės komercijos platforma, kuri suteikia plačias galimybes valdyti informaciją savo internetinėje parduotuvėje. Magento turi stiprias rinkodaros priemones, patogų prekių katalogo valdymą ir yra itin lengvai optimizuojama paieškos sistemoms.
Be šio straipsnio siūlome peržiūrėti pilną Magento funkcionalumo ir valdymo aprašą anglų kalba.
Šiame straipsnyje Jūs rasite visas pagrindines Magento funkcijas ir savybes padalintas į 33 kategorijas.
Elektroninės parduotuvės valdymas
- Galima valdyti keletą svetainių vienoje turinio valdymo sistemoje (angl. multiple websites under one hood), pasikartojančią informaciją nereikia papildomai dubliuoti;
- Pilnas vartotojų ir jų rolių administravimas sistemoje;
- Per API (aplikacijų programavimo sąsaja) lengvai galima integruoti trečiųjų šalių modulius;
- 100% pritaikoma konstrukcija naudojant dizaino temas ar šablonus (angl. templates);
- Galimybė skirstyti klientus į norimas grupes;
- Patogi turinio valdymo sistema (TVS) informaciniams puslapiams ir blokams;
- Integracija su “Google Website Optimizer” A/B testavimui.
Lokalizacijos palaikymas
- Lokalizavimo palaikymas skirtingoms kalboms ir šalims: skirtingos valiutos, mokesčių klasės, datų formatai ir t.t.;
- Palaiko PVM mokėtojo kodo validaciją pagal pirkėjo šalį, t.y. ES registruotiems juridiniams objektams parduoti produktus neįskaičiuojant PVM;
- Pilnas leidžiamų šalių sąrašas:
- registravimuisi svetainėje;
- siuntimo būdų taikymas priklausomai nuo pirkėjo šalies (pvz. su DPD nebus siunčiamos prekės į Seišelių Salas);
- mokėjimo būdų taikymas priklausomai nuo pirkėjo šalies (pvz. PayPal atsiskaitymai nebus priimami iš Nigerijos).
SEO: Optimizavimas paieškos sistemoms
- Labai draugiškas paieškos sistemoms;
- Automatinis “Google Sitemap” generavimas;
- Draugiški URL adresai paieškos sistemoms (pilnai koreguojami naudotojo);
- Nesudėtingas Meta duomenų valdymas produktams, kategorijoms ir subkategorijoms;
- Automatiškai generuojamas produktų ir kategorijų struktūros medis, rodomas svetainėje;
- Automatiškai generuojamas populiariausių paieškų sąrašo puslapis.
Analizės ir ataskaitos
- Integracija su “Google Analytics”;
- Pardavimų santraukos skydelis administratoriaus panelėje;
- Pardavimų ataskaita;
- Naujų užsakymų RSS srautas;
- Mokesčių ataskaita (PVM);
- Nebaigtų užsakymų ataskaita;
- Labiausiai žiūrimų prekių ataskaita;
- Perkamiausių produktų ataskaita;
- Sandėlyje likusio mažo prekės kiekio ataskaita;
- Naudojamų žymių (angl. tags) ataskaita;
- Atsiliepimų apie produktus ataskaita;
- Naujų atsiliepimų RSS sąsaja;
- Žymos ataskaita (angl. tag);
- Nuolaidų kuponų (kodų) panaudojimo ataskaita;
- Visų išrašytų pardavimo sąskaitų ataskaita;
- Gražintų pinigų (kreditinių sąskaitų) ataskaita.
Rinkodara ir marketingo įrankiai
- Apklausų naudojimas;
- Naujienlaiškių valdymas;
- Puslapių nukreipimo / peradresavimo įrankis marketinginėms kampanijoms;
- Specialių kainų taikymas visam katalogui nurodant procentinę arba fiksuotą nuolaidą. Galimybe riboti nuolaidas norimoms parduotuvėms, kategorijoms ar produktams;
- Patogus nuolaidų kodų (kuponų) valdymas su galimybe riboti kupono taikymą tam tikroms parduotuvėms, vartotojų grupėms, produktams, kategorijoms ar tam tikram užsakymo laikui;
- Nemokamo pristatymo taikymo galimybė;
- Specialios kainodaros taikymas priklausomai nuo perkamo prekės kiekio (angl. tier pricing);
- Specialios kainodaros taikymas perkant prekių komplektus (angl. bundled items);
- Konkreti kaina ar kelių pakopų kainodara klientų grupėms;
- Neseniai peržiūrėtos prekės;
- Neseniai palyginti produktai;
- Galimybė naudoti RSS sąsają naujų produktų skatinimui;
- Papildomas pardavimas prekių krepšelyje (angl. up-sells);
- Susiję produktai produkto puslapyje (angl. cross-sells);
- „Nusiųsk draugui“ funkcionalumas visiems arba tik registruotiems lankytojams;
- Pageidavimų sąrašas (angl. wishlist) su galimybe siųsti žinutę draugui elektroniniu paštu arba per RSS;
- RSS sąsaja naujiems produktams, akcijoms ir naujoms žymoms (angl. tags);
- Automatiškai generuojamas svetainės struktūros medis (produktai ir kategorijos);
- „Google Sitemap“ generavimas.
Mobilioji komercija
- Optimizuota iPhone tema.
Užsakymas, apmokėjimas ir pristatymas
- Vieno puslapio atsiskaitymas (angl. onepage checkout);
- Integracija realiu laiku su pristatymo kompanijomis – UPS, FedEx, USPS ir DHL;
- Galimas autorizavimas ir tiesioginis mokėjimo pavedimas, arba tik autorizacija ir mokėjimas sąskaitos faktūros išrašymo metu;
- Integracija su “Amazon Payments”;
- “PayPal” įvairiapusė integracija;
- Integracija su Authorize.net;
- Integracija su “Google Checkout” (2 lygis);
- Mokėjimai kredito kortele;
- Pirkimo čekių panaudojimas (angl. Purchase Orders);
- Daug mokėjimo integracijų galimybių iš Magento Connect, įskaitant Paysera.lt, MisterTango ir pan.;
- SSL (angl. Secure Sockets Layer) integracija ir palaikymas;
- Galimi užsakymai neregistruotam ir registruotam vartotojui;
- Apsipirkimas įsivertinant mokesčių dydžius ir pristatymo galimybes / kainas;
- Galimybė sukurti kliento paskyrą prieš pradedant pateikinėti užsakymą (angl. Checkout);
- Krepšelio saugojimas (valdymas administravimo panelėje);
- Užsakymo pristatymas keliais skirtingais adresais;
- Klientas gali sekti užsakymo bei pristatymo būseną savo paskyroje;
- Užsakymo pristatymas dalimis;
- Galimybė priskirti fiksuotus pristatymo ir mokėjimo būdus pagal pirkėjo šalį;
- Galima fiksuota pristatymo kaina užsakymui;
- Galima fiksuota pristatymo kaina prekei;
- Nemokamas pristatymas;
- Pristatymo kainos taikymas atsižvelgiant į užsakymo svorį ir pristatymo vietą;
- Pristatymo kainos taikymas atsižvelgiant į tarpinę užsakymo sumą ir pristatymo vietą;
- Pristatymo kainos taikymas atsižvelgiant į produktų kiekį ir pristatymo vietą.
Užsakymų valdymas
- Administratorius gali peržiūrėti, redaguoti, kurti ir tvarkyti užsakymus valdymo panelėje;
- Sukurti vieną ar kelias sąskaitas, bei sukurti pristatymo ir išankstinio apmokėjimo sąskaitas faktūras užsakymui ar jo daliai;
- Spausdinti sąskaitas faktūras, važtaraščius ir kreditines sąskaitas (PDF formatu);
- Kurti užsakymus rankiniu būdu (per administravimo panelę), pasirenkant egzistuojantį klientą arba sukuriant naują;
- Tvarkyti klientų užsakymus administravimo panelėje;
- Nusiųsti klientui pranešimą el.paštu apie užsakymo eigą;
- Naujų užsakymų RSS sąsaja.
Klientų aptarnavimas
- Kliento kontaktų forma;
- Išplėsta klientų paskyra (angl. client account) tinklalapyje;
- Prieiga prie užsakymų istorijos;
- Užsakymo būsenos sekimas;
- Slaptažodžio atstatymas per išorinę (angl. frontend) ir administravimo panelę;
- Siunčiamų el. laiškų šablonų valdymas ir konfigūravimas;
- Užsakymų sukūrimas ir modifikavimas administravimo panelėje.
Kliento paskyra
- Užsakymo statusas ir istorija;
- Pakartotiniai užsakymai (angl. reorder);
- Peržiūrėti neseniai užsakytas prekes;
- Adresų knyga su neribotu adresų kiekiu;
- Pagrindiniai pristatymo ir mokėtojo adresai;
- Pageidavimų sąrašas (angl. wishlist) su galimybe pridėti komentarus;
- Pageidavimų sąrašo siuntimas elektroniniu paštu arba RSS sąsaja;
- Naujienlaiškių valdymas;
- Paliktų atsiliepimų apie prekes santrauka;
- Žymų apžvalga (angl. tag);
- Parsisiunčiami / skaitmeniniai produktai (angl. downloadable products);
- Paskyros skydelyje esanti prieiga:
- naujausi užsakymai;
- asmeninė informacija;
- užsakymų būsena, naujienų prenumerata;
- numatytasis mokėtojo adresas;
- numatytasis pristatymo adresas;
- pirkinių krepšelis;
- pageidavimų sąrašas;
- neseniai užsakytų prekių apžvalga;
- naujausi atsiliepimai apie prekes;
- naujausios žymos (angl. tags).
- Prekių likučio valdymas su minusinio užsakymo galimybe (angl. backorder), minimalaus ir maksimalaus užsakymo kiekio valdymas;
- Prekių importas / eksportas;
- Masiniai veiksmai su prekėmis;
- “Google Base” integracija;
- Galimas paprastas, konfigūruojamas ar sugrupuotas produktas bei produktų rinkinys (angl. bundled);
- Virtualūs produktai;
- Parsisiunčiami / skaitmeniniai produktai;
- Personalizuoti produktai (pvz. galima įkelti tekstą graviravimui, datos ir laiko pasirinkimas, galimybė įkelti nuotrauką);
- PVM tarifai pagal pristatymo vietą, klientų grupes ar produkto tipą;
- Atributų rinkiniai greitam naujų prekių kūrimui su tokiomis pačiomis charakteristikomis;
- Galimybė lengvai ir greitai sukurti bei taikyti specialius prekės atributus;
- Masinis nuotraukų priskyrimas prekei, dydžio keitimas ir vandens ženklai;
- Išplėstinės kainodaros taisyklės su specialiomis kainomis (žr. Rinkodara ir marketingo įrankiai);
- Paieškos rezultatų perrašymas ir nukreipimų valdymas;
- Lengvas žymų (angl. tags) patvirtinimas, redagavimas ir trynimas;
- Lengvas atsiliepimų (angl. reviews) patvirtinimas, redagavimas ir trynimas;
- RSS sąsaja / srautas apie mažus prekių likučius (angl. low stock notification);
- Prekių rūšiavimo valdymas kategorijose pagal tam tikrus prekių požymius.
Produkto peržiūra
- Daugiau nei viena nuotrauka produktui;
- Prekės vaizdo priartinimo funkcionalumas;
- Atsiliepimai apie produktą;
- Susiję produktai;
- Prekės likutis;
- Kelių pakopų kainų pasiūlymas (angl. Multi-tier prices upsell);
- Sugrupuoti produktai;
- Galimybė pridėti į pageidavimų ar palyginimų sąrašą;
- Siuntimas draugui el.paštu.
Kategorijos peržiūra
- Produktų filtravimas kategorijoje;
- Produktų filtravimas paieškos rezultatuose;
- Struktūra optimizuota dideliems produktų kiekiams;
- Individualaus dizaino pritaikymas pagal kategoriją / produkto tipą;
- Konfigūruojama intuityvi paieška (angl. auto-suggest);
- Neseniai peržiūrėti produktai;
- Produktų palyginimas;
- Neseniai palyginti produktai;
- Papildomi pardavimai: “cross-sells“, “up-sells” ir “related items“;
- Populiariausios paieškos;
- Filtravimas pagal prekės žymas (angl. tags);
- Atsiliepimai apie produktą;
- Produktų sąrašo peržiūra dviem būdais: sąrašas arba tinklelis (angl. grid);
- Navigacinė grandinė (angl. breadcrumbs).
Išskirtinės Magento Enterprise versijos savybės
Pasikartojantys mokėjimai
Padidinti pajamas galima naudojant pasikartojančius / periodinius mokėjimus. Magento periodiniai mokėjimų profiliai leidžia sukonfigūruoti apskaitos suvestines, nustatyti išankstinį mokėjimą (už bandomąjį laikotarpį) prieš vartotojui pateikiant sąskaitą, ypatingai tinkama norint pardavinėti prenumeratas ar produktus išsimokėtinai / dalimis.
Dovanų sąrašai
Padidinti pardavimus ir rinkti vertingus klientų duomenis galite parduodami produktus naudojant dovanų sąrašus. Dovanų paieška gali būti atliekama pagal sukūrusiojo kontaktinius duomenis, el. paštą ar unikalų ID. Privatumo nustatymai leidžia užtikrinti duomenų saugumą.
Klientų administravimas
Pardavimų ir rinkodaros veiklą gerina pažangesnis kliento duomenų valdymas. Klientų paskyros ir adresai yra matomi administravimo panelėje ir naudojami siekiant sukurti individualias rinkodaros kampanijas ar klientų profilius.
Užsikrovimo sparta – nauji patobulinimai
Svetainės greitaveiką padidina inovatyvūs sprendimai. Statinė informacija yra kešuojama serveryje, kas leidžia atverti tinklalapius vis greičiau ir greičiau. Magento pagreitina kategorijų, produktų ir tekstinių puslapių užsikrovimą naudojant „Full Page Cache“.
Solr Paieška – nauji patobulinimai
Solr paieška leidžia teikti kokybiškesnius paieškos rezultatus panaudojant paieškos rezultatų filtravimą, ištaisant paieškos frazės rašybos klaidas, panaudojant sinonimus.
Magento Connect platforma Enterprise versijai
Magento Connect leidžia parsisiųsti, įdiegti ar atnaujinti įskiepius Magento valdymo panelėje be papildomų techninių žinių.
Automatinė el. pašto rinkodara
Automatizuoti priminimai klientams el.paštu leidžia įmonėms padidinti klientų lojalumą. Didelis privalumas yra galimybė siųsti tikslines akcijas ir nuolaidas savo klientams, remiantis jų naršymo veikla.
Paieška naudojant Solr (Alternatyvi paieškos sistema)
Patobulinta Solr įprastinės ir standartinio Magento paieškos sistema, kuri leidžia patogiai vykdyti paieškas svetainėje ir greičiau teikti klientams reikalingus paieškos rezultatus.
Užsakymų archyvas
Naujas archyvavimo modulis padidina prekybos funkcionalumą ir numato el.parduotuvės valdymo efektyvumą. Įmonės gali archyvuoti senus užsakymus po numatyto periodo.
Lojalumo taškų sistema
Su lojalumo taškų sistema, Jūs galite įgyvendinti unikalias programas, skirtas didinti vartotojų srautą ir lojalumą. Taškų skyrimas yra grindžiamas įvairių operacijų ir klientų veiksmais ir yra lengvai valdomas administravimo panelėje.
Turinio valdymo sistema
- Kurti sudėtingus tekstnius puslapius;
- Galimybė turėti keletą puslapio versijų;
- Skirtingos vartotojų teisės turinio publikavimui;
- Pagalbinis WYSIWYG redaktorius;
- Meniu ir svetainės struktūros valdymas.
Marketingo įrankiai
- Tikslinės klientų grupės segmentavimas, rinkodaros personalizavimo zonos;
- Klientų grupių segmentavimas ir optimizavimas;
- Produktų rekomendacijos klientams;
- Galimybe sieti tikslinės reklamos antraštes kiekvienam klientų segmentui;
- Reklaminiai skydeliai (baneriai) asocijuoti su kategorijomis ir produktų kainomis.
Administratoriaus leidimai ir leidimų rinkiniai (angl. roles and permissions)
Naudokite Magento funkcionalumą multi-parduotuvių kūrimui, o „Enterprise“ versija leidžia apriboti vartotojų teisės pasiekti atitinkamų parduotuvių turinį (angl. store level permissions).
Atliktų veiksmų žurnalas (angl. logging)
„Enterprise“ turi galimybę saugoti visus ADMIN aplinkoje atliktus veiksmus: kada, kas ir ką, redagavo ar ištrynė. Tokiu būdu atsiranda galimybė nustatyti kokie administratoriaus veiksmai įtakojo problemos susidarymą.
Kategorijų vaizdavimas ir pirkimo apribojimai klientų grupėms (angl. limited access catalog)
Galimybė apriboti tam tikrų produktų pasiekiamumą konkrečioms klientų grupėms.
Duomenų saugumas
„Magento Enterprise“ turi papildomas saugumo priemones, kurios yra paremtos PA-DSS saugumo standartais. Tai užtikrina, kad “Magento” yra visiškai saugus sprendimas.